Cennik
Czas trwania pojedynczej sesji to 45 minut. Opłata wynosi 85 złotych.
Po dokonaniu rezerwacji, otrzymasz e-maila z danymi do przelewu. Gdy opłata zostanie dokonana a środki zaksięgowane na rachunku bankowym, otrzymasz e-maila/smsa z potwierdzeniem daty i godziny.
Internetowa rozmowa wideo odbywa się za pośrednictwem komunikatora Skype, ale możesz wybrać inny - po wcześniejszym uzgodnieniu.
Więcej szczegółów znajdziesz poniżej, w dziale Regulamin.
Regulamin
1. Usługi z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych świadczone są drogą elektroniczną w formie rozmowy internetowej wideo (online).
2. Opłata za pojedynczą sesję treningu wynosi 85 zł/45 min.
3. W celu rezerwacji terminu można skontaktować się z terapeutą telefonicznie, mailowo, smsem lub za pomocą komunikatora Whatsapp. Dane do kontaktu podane są w zakładce Kontakt.
4. Po skutecznym dokonaniu rezerwacji terminu Klient otrzymuje na podany przez siebie w trakcie rezerwacji adres e-mail lub numer telefonu – odpowiednio wiadomość e-mail lub sms z potwierdzeniem daty i godziny sesji oraz dane do przelewu. Opłatę należy uiścić najpóźniej 24 godziny przed umówionym terminem.
5. Płatność powinna być dokonana przed rozpoczęciem świadczenia usługi, zaś brak jej dokonania w pełnej wysokości powoduje, że terapeuta nie ma obowiązku świadczenia usługi. Ten sam skutek wywołuje dokonanie płatności po przekroczeniu maksymalnego czasu oczekiwania na płatność.
6. Po dokonaniu płatności i zaksięgowaniu środków na rachunku terapeuty, Klient otrzymuje na podany przez siebie adres e-mail lub numer telefonu – odpowiednio wiadomość e-mail lub sms z potwierdzeniem daty i godziny oraz szczegóły dotyczące komunikatora Skype (lub innego, wybranego przez Klienta) za pomocą którego odbędzie się rozmowa internetowa wideo.
7. Przy wyborze komunikatora Skype wymagane jest przesłanie bezpośredniego linku do profilu (https://join.skype.com/invite/xxx l). W przypadku podania wyłącznie nazwy użytkownika (imię, nazwisko lub nick) w wyszukiwarce może pojawić się kilkoro użytkowników, przez co terapeuta nie będzie w stanie wykonać połączenia. W takiej sytuacji konieczne jest rozpoczęcie sesji przez Klienta – jeśli Klient nie rozpocznie sesji w ciągu 15 minut, sesja nie odbędzie się, a środki nie zostaną zwrócone.
8. Klient ma możliwość odwołania lub przełożenia sesji na inną datę przed upływem 12 godzin przed terminem sesji. Jeśli Klient odwoła sesję z wyprzedzeniem mniejszym niż 12 godzin, środki nie zostaną zwrócone ani przeniesione na inny termin.
9. Jeśli Klient spóźni się na umówioną sesję dłużej niż 15 minut, sesja nie odbędzie się, a środki nie zostaną zwrócone.
10. W celu skorzystania z usług niezbędne jest przekazanie przez Klienta jego danych osobowych w postaci adresu e-mail, a także ewentualnie innych danych osobowych w zakresie niezbędnym do zrealizowania Usługi.
11. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, dla których są przetwarzane.